//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya Adilah Binti Amran, sweet 12. UPSR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay?  Person[s] come here


My Tagboard



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
5px;">Spread Your Words Here.
be nice ♡.


Previous Stories
First post!



My Wishlist
Solat lima waktu sehari semalam
Baca Al-Mathurat dua kali sehari
Hormat ibu-bapa
Iphone 5
5A dalam UPSR
Pergi mekah dan menunaikan haji
Kamera Touch Screen



The Time

♦ Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian.
♦ Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh~



Twitter Fans


♦ Siapa ada twitter, jom follow akaun saya.
♦ Mention for FOLLOWBACK



Facebook Fans


♦ Siapa ada facebook, jom like BLOG ini.
♦ Kalau anda rasa BLOG ini bosan, tak perlu LIKE. Just IGNORE this.




ASK.fm

♦ Tanya sahaja saya apa-apa di ASK.fm, In shaa Allah akan cuba balas secepat mungkin. Jangan tanya benda TAK BERFAEDAH
Credits!
Template: Student Kecik
Inspired By: Littlest Biyha
Basecode By: Nurul AtiQah
Others:   


Burung Hantu
Thursday 21 November 2013 • Permalink • Add comment {1}



ASSALAMUALAIKUM ^^


Okay, aku tak dapat tidur awal malam ini. Hmm, aku cuma nak promote sikit dekat pembaca semua. *macam lah ada pembaca, kan?* Okay, abaikan.

Nak bagitahu je yang aku masuk pertandingan cerpen yang dianjurkan kak Izanor! ^^
Di group @ProjekPenulisanBlinkers. Hehehe, aku sama kumpulan Super A yang sangat ohsem. Ahli Super A semuanya bermula dari huruf A, iaitu ketuanya ialah kak Pah a.k.a Encik Borhan Singa (Athifah Rosyidah). Hehehe, kak Tipah jangan marah ya. Oh, ahli kedua ialah kak Aina a.k.a Mayanis Mayo Hambar (Nur Dzuhaila Aina), hehe. Kak Aina member saya di grup itu yang paling gedik, eh tidak, yang paling comel. Ya, comel macam aku. Hehehe :P, haaaa. Ahli terakhir pula Aliif a.k.a Maya Karat, eh? Karat pula, TYPO-TYPO. Patutnya Maya Karan, hehehe. Nama panjangnya ALIIF ISMAIL. Hehehe, dia paling suka merepek dan gemar makan kerepek. Okey, ohsem.

KAMI MEMANG OHSEM. Tarikh tutup penyertaan cerpen itu ialah ESOK. Doakan kitorang menang k!
Hehehe, kalau nak baca cerpen tu? Nanti-nantilah aku publish kat blog ni. Itupun kalau menanglah, hehehe. Okay, Assalamualaikum ^^

Selamat pagi, ditaip oleh Burung Hantu pada Hari Jumaat pukul 12:30 a.m. ^^