//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya Adilah Binti Amran, sweet 12. UPSR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay?  Person[s] come here


My Tagboard



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
5px;">Spread Your Words Here.
be nice ♡.


Previous Stories
Burung Hantu
First post!



My Wishlist
Solat lima waktu sehari semalam
Baca Al-Mathurat dua kali sehari
Hormat ibu-bapa
Iphone 5
5A dalam UPSR
Pergi mekah dan menunaikan haji
Kamera Touch Screen



The Time

♦ Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian.
♦ Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh~



Twitter Fans


♦ Siapa ada twitter, jom follow akaun saya.
♦ Mention for FOLLOWBACK



Facebook Fans


♦ Siapa ada facebook, jom like BLOG ini.
♦ Kalau anda rasa BLOG ini bosan, tak perlu LIKE. Just IGNORE this.




ASK.fm

♦ Tanya sahaja saya apa-apa di ASK.fm, In shaa Allah akan cuba balas secepat mungkin. Jangan tanya benda TAK BERFAEDAH
Credits!
Template: Student Kecik
Inspired By: Littlest Biyha
Basecode By: Nurul AtiQah
Others:   


Bahayanya Obses!
Friday 22 November 2013 • Permalink • Add comment {1}

ASSALAMUALAIKUM! ^^
Malam ni aku nak cerita pasal 'Bahaya Obses'. Idea untuk tajuk bernas malam ini dihasilkan dengan ranumnya oleh Iqmar Effendy. Aku sangat-sangat berterima kasih padanya. Shukran, Pak Iqmar! ^^

Sebenarnya, saja je aku pilih tajuk 'obses' pada malam ini. Kerana telah berlakunya sesuatu tragedi di facebook bahawa seorang remaja lelaki yang terlalu taksub dengan Korea mencetuskan kontroversi di sebuah grup di muka buku. Nak tahu cerita lebih lanjut tentang Pak Iqmar yang selalu sangat perasan comel ini? Boleh pergi ke grup @ProjekPenulisanBlinkers di Facebook.

Sebenarnya, obses itu terlalu bahaya. Kerana ia akan membuat kita terlalu taksub dengan sesuatu benda. Kita akan buat sesuatu yang agak gila untuk menjaga maruah benda itu. Sebenarnya, aku pun obses buku Blink Book. Itulah, siapa suruh awesome sangat. Tapi, aku tak adalah taksub sangat sampai nak tidur dengan buku kat atas katil yang sama. Eh, itu sungguh annoying okey?!

 So, kesimpulannya. Obses ini sangat bahaya. Kalau korang tak faham apa yang aku tulis ni, mohon pergi tanya PakCik Google yang baik hati. Aku malas nak taip panjang-panjang sebab malam ni, keyboard GUA buat hal pulak. Sakit hati k!

Okey ah, malam ni aku tulis ni je. Tak faham, boleh tinggalkan komen. Hehehe, okay bye ^^

Ditulis oleh Si Obses Buku pada 11:55 a.m.