//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya Adilah Binti Amran, sweet 12. UPSR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay?  Person[s] come here


My Tagboard



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
5px;">Spread Your Words Here.
be nice ♡.


Previous Stories
Bahayanya Obses!
Burung Hantu
First post!



My Wishlist
Solat lima waktu sehari semalam
Baca Al-Mathurat dua kali sehari
Hormat ibu-bapa
Iphone 5
5A dalam UPSR
Pergi mekah dan menunaikan haji
Kamera Touch Screen



The Time

♦ Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian.
♦ Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh~



Twitter Fans


♦ Siapa ada twitter, jom follow akaun saya.
♦ Mention for FOLLOWBACK



Facebook Fans


♦ Siapa ada facebook, jom like BLOG ini.
♦ Kalau anda rasa BLOG ini bosan, tak perlu LIKE. Just IGNORE this.




ASK.fm

♦ Tanya sahaja saya apa-apa di ASK.fm, In shaa Allah akan cuba balas secepat mungkin. Jangan tanya benda TAK BERFAEDAH
Credits!
Template: Student Kecik
Inspired By: Littlest Biyha
Basecode By: Nurul AtiQah
Others:   


Baik Hati + Rajin ^^
Saturday 23 November 2013 • Permalink • Add comment {0}


ASSALAMUALAIKUM ^^
Maaflah kalau lambat sikit tulis entri malam ni. Malam ni, aku nak tulis entri panjang sikit, boleh? *kalau tak boleh tak apa, ada aku kisah? Ni kan blog aku. Hehehe.*

Harini, aku taktau kenapa aku baik sangat. Aku rajin nak edit blog kawan-kawan aku sebab aku kesian tengok dorang. Nak tengok hasil edit aku? Untuk Athirah AZ punya, tekan SINI, untuk Aisyah Aqiilah pula tekan SINI, untuk Bibi Atiqah pula, tekan SINI. Korang jemput-jemputlah tengok blog dorang & follow dorang. Kesian dorang, hehe. In shaa Allah apa-apa yang dorang tak faham, aku akan bantu dorang.  Bukan nak poyo okey. So, kalau sesiapa ada nak tanya aku tentang BLOG, boleh cepat-cepat inbox aku kat Facebook. Tapi, tak janjilah nak balas on time.

Ada lah seorang hamba Allah ni, suruh aku cerita pengalaman aku buat BLOG. Okeylah, sebab dia bersungguh-sungguh. Aku cerita jugak k. Waktu tu, aku bosan sangat, aku review blog Alia Eyra, Lyssa Faizureen, Faqihah Husni dengan Nabila Medan. Aku macam tertarik dan tiba-tiba nak berblogger. Aku tengok tuto-tuto mereka. Aku mengaku, mereka ni sangat-sangat kreatif! Aku cuba lah daftar blogger. Dan mula basic-basic tuto mereka. Waktu tu, aku baru darjah empat kot. Blog pertama aku, bila aku check balik, aku gelak besar! Hahahaha, kelakar okey. Entri pun merepek bagai. Kahkahkah.

Aku tak layan la blog sebab sibuk belajar & waktu tu laptop pun aku kongsi dengan adik-beradik aku yang lain. Setahun lepastu, aku sibuk balik nak berblog, waktu tu ada la dua tiga orang peminat blog aku. Blog buruk pun ada peminat? Haish, bahayanya. Hahaha! Yang malangnya, aku tak ingat password blog lama aku. So, aku buat lah akaun baru. Sampai sekaranglah, aku guna akaun ni.

Ramai jugaklah yang tanya aku, aku guna design & template apa? Okey, aku guna blogskins je. Manalah aku pandai nak edit best-best. Aku tak kreatif mana. Aku guna skin dari Anis. Cuma, aku edit sikit basecode dia. Header dia dan sebagainya. Sekarang, aku cuba nak belajar buat skin sendiri. Doakan aku berjaya, hehehe.

Oh ya, ramai jugak yang tanya aku guna lagu apa untuk blog aku ni. Okey, aku guna lagu 'Soko-You Can Take My Heart'. Dah? Puas hati masing-masing kan? Hehe. Malah ada pengunjung yang bukak blog aku sebab nak dengar lagu yang aku pasang kat blog ni je. Huhu, tak apalah. Asalkan mereka tinjau blog aku hari-hari.

Aku rasa, ni jelah pos aku harini. Ada apa-apa, komen jelah k. Jangan lupa LIKE entri ni. Hehehe, jumpa lagi untuk entri akan datang. Okey, bye.

Ditulis oleh Gadis Rajin pada pukul 11:45 a.m. ^^