//FairyLife
The Intro
Entries About Linkies Stuff



Hi, Assalamualaikum. Saya Adilah Binti Amran, sweet 12. UPSR candidates for 2013. Thank you for visit my ordinary blog. Do visit again, okay?  Person[s] come here


My Tagboard



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
5px;">Spread Your Words Here.
be nice ♡.


Previous Stories
Baik Hati + Rajin ^^
Bahayanya Obses!
Burung Hantu
First post!



My Wishlist
Solat lima waktu sehari semalam
Baca Al-Mathurat dua kali sehari
Hormat ibu-bapa
Iphone 5
5A dalam UPSR
Pergi mekah dan menunaikan haji
Kamera Touch Screen



The Time

♦ Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian.
♦ Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh~



Twitter Fans


♦ Siapa ada twitter, jom follow akaun saya.
♦ Mention for FOLLOWBACK



Facebook Fans


♦ Siapa ada facebook, jom like BLOG ini.
♦ Kalau anda rasa BLOG ini bosan, tak perlu LIKE. Just IGNORE this.




ASK.fm

♦ Tanya sahaja saya apa-apa di ASK.fm, In shaa Allah akan cuba balas secepat mungkin. Jangan tanya benda TAK BERFAEDAH
Credits!
Template: Student Kecik
Inspired By: Littlest Biyha
Basecode By: Nurul AtiQah
Others:   


Disember, please be nice to me.
Sunday 1 December 2013 • Permalink • Add comment {0}


ASSALAMUALAIKUM! ^^

Maaflah sebab dah lama tak update entri. Sebab aku pergi kem Tafaqquh Fi Al-Din Anjuran As-Sofa dari 29 November hingga 1 Disember. Best sangat program tu. Tahun depan, maybe aku sekolah kat Sekolah Tinggi Islam As-Sofa, In Shaa Allah ^^.

Okey, aku nak tulis entri pasal bulan Disember, iaitu bulan terakhir pada tahun ini. Hmm, aku minta maaflah kalau ada buat salah silap & sebagainya pada bulan-bulan sebelum ini. Bulan Disember banyak aktiviti untuk aku. Bulan Disember aku kena pergi interview pada 10/hb di MRSM Alor Gajah, pada 12/hb pula pergi Majlis Anugerah Pelajar 5A, anjuran Daerah Rembau. Pastu, aku pergi hang out dengan keluarga dan sebagainya. Tahun depan, maybe jarang sangat update blog. Sorry. :')

DISEMBER, PLEASE BE NICE TO ME. ^^

Okey, tiada idea. Ini sahajalah dari saya pada hari ini. Doakan kita semua sentiasa muhasabah diri. Aku ingin berubah menjadi orang yang tawaduk & sentiasa rendah diri. Doakan aku dapat berubah :)

Sekian terima kasih. Ditaip oleh Gadis Insaf pada 1:44 p.m